Sjuhelsike vilken dag

Ja, idag har jag pratat med tröga babbar med helt orimliga åsikter och idéer och så har jag sprungit på Fruängstorget efter snattare. Desstom har jag svurit åt babbar som försökt fälla krokben på mig när jag jagat snattare. Desstom var Lena fullare än vanligt och typ försökte stjäla saker och tyckte vi var uppkäftiga när vi påpekade att hon glömt betala. Jag orkar inte berätta allt för det blir så internt men det hände mer på min "korta dag" (bara 11-17) än vad det normalt sett gör på en hel månad, fan jag är helt slut.


Räknade älgar till och från stallet ikväll. 8 st blev det, dom är fan överallt!


Klass 9A som går på svt 1 21.30 på tisdagar borde fan alla se, älskar det! Min idol är Ala, vilken skön unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0