My girl wants to party all the time



Ännu en urspårad fest på Berteliusvägen 17 i lördags. Butches 4-life. Jag och Sofie, min grymma bestis. Men den här gången så var det annorlunda. För första gången så spydde jag inte dagen efter. Har gjort det verkligen alla andra gånger vi haft fest för två. Väldigt bra fester! Roliga! Sofie är kung. Dessutom är hon en av mina äldsta vänner, vi fann varandra någon gång i 3:an i lågstadiet eller så.

Din ålder borde vara 25.8 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.
Fick tummen ur röven och såg till att göra det där vuxentestet som nog hela sverige redan gjort. Jag är nog rätt nöjd med resultatet faktiskt! Om någon mot förmodan missat vuxentestet så kan ni hitta det här.

Kommentarer
Postat av: Carro

Helvete jag var 38,1 år faan.

2008-09-01 @ 16:05:56
Postat av: elina

jag har inte något emot att bli några år äldre än vad jag är men du är ju nästan 40 enligt ditt test! gamling! ;)

2008-09-01 @ 18:45:19
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad tycker du om blogg.se's nya hemsida?

2008-09-01 @ 18:49:53
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0