WOW 08

Way out west blev det i år med, det var bra och kul! Men jag är inte direkt något festivalfreak så jag ska klaga lite. Ölen smakade piss och det var dödligt kallt på kvällen. Jag gick bara på lördagen och det var himla fint att se The Flaming Lips och Neil Young så jag kallar det kvällens höjdpunkt. Vad som dock var bättre mot förra året var umgänget, bil istället för tåg, antalet toaletter på området, ingången och antalet besökare. Man kände verkligen att det var flera tusen fler i år. 25000 sålda biljetter viskade en fågel i mitt öra, kan det stämma? Försökte illustrera mängden människor på en av bilderna nedan som är på pubilkhavet under Flaming Lips spelning.





Wayne Coyne gjorde fetaste entrén i en stor bubbla!

Nästa musikupplevelse infinner sig på fantastiskt fina Strömsholms slott på torsdag, det blir Winnerbäck, jag ska ta min Winnerbäck-oskuld. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0