Förvirrad

Jag är helt förvirrad, känns som att bloggen inte fått så mycket uppmärksamhet på senaste. Jag vet inte vad jag har hållt på med eller varför det blivit så. Hur som helst så vaknade jag upp i morse och hade sovit ca 14 timmar i sträck och det är INTE bra. Lagom vid middagstid kom huvudvärken som väntat. Jag kan inte sova så mycket utan att må dåligt. Jag mår mycket bättre om det blir för få timmar, typ 5 eller så. Då fungerar jag normalt, men det här tar ju kål på en.

I fredags var jag dundertrött, fredagar är min tröttaste dag då jag somnar tidigast på hela veckan, gärna innan(!) tolv. Syrran var här och vi åt räckmackor. Hon lekte med vår nya panteri huset sen var det inte mycket mer med det.



Middag.



Showen Lost in Las Vegas.



Lite pinsamt var det till en början, sen blev det bättre!



En del sjöng karaoke.



Andra hade egen show på dansgolvet istället...HEHEHE

I lördags hade jag, Jessica och Edin förfest hemma hos mig med start 16:00, sen brände vi antalet tusenlappar på Golden hits och hela min väska är full med stora sedlar (ville bara meddela om någon skulle få lust att råna mig), känner mig lite som en pensionär som går runt med hela pensionen i plånboken. Och varför är min väska full med kontanter? Jo, för jag var den enda som inte hade kontanter uttagna till middagen så jag betalade hela notan med kortet och tog kontanterna från alla andra. Man kan kort och gott säga att lönekontot är tomt och väskan är full! I kön till Golden mötte vi upp min vän Karro och sen tittade vi på någon halvmedioker show och dansade som galningar hela natten. En riktig toppenkväll som det ALLID blir med järngänget. Tack så himla mycket vänner! Det där får vi göra om någon mer gång efter jul! Kom hem 4 på natten och lustigt nog kom min sjukligt trötta syster hem senare än mig(!!!!), hon drullade in från sin fest halv 6 på morgonen och alla som känner Fia är grymt chockade nu!

Igår somnade jag 7 på kvällen och vaknade bara en kort stund fram till 9 i morse. Sen mådde man som man mådde. Missade till och med glöggfesten hos Alex, sorry! Nya tag till imorn om jag lyckas somna snart dvs.

Det är lustigt hur Katy Perry låter som en korsning mellan sångerskan i Nouvelle Vague och Paris Hilton i låten I'm still breathing, lyssna själv här.

Jag kommer jobba en jäkla massa framöver, det är väl ungefär det som händer.

Kommentarer
Postat av: Jess

2008-12-09 @ 17:00:14
URL: http://liljansblogg.blogg.sa
Postat av: Jess

Oj, tryckte på fel knapp tydligen.. :D Nytt försök!



Ja, fasen vad kul det var, och så SNYGG man var när man levde sig in i karaokens värld..! xD Haha... Visste inte att du fotade OSS! :)



Klart vi gör om det, det kan du fethaja! ;) Se upp för tjuvarna bara!

2008-12-09 @ 17:04:17
URL: http://liljansblogg.blogg.se/
Postat av: elina

klart jag gjorde! men du, kändisbilderna var verkligen katastrofalt dåliga ;)



Weeee snaart! :D

2008-12-09 @ 21:45:37
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0