Jaha, God Jul!



Årets Jul-outfit.

Jaha, då var den här julen snart slut. Inga julklappar i år. Bara några trisslotter. Vann 75 kr. Yeey! Åt gröt hos mormor vid 11, ingen fick mandeln. Tittade på Kalle, somnade som vanligt mitt under Ferdinand. Åt massor med julmat under det feta julbordet och åt massor av godis. Kollade på Tomten är far till alla barnen. I stort sett en klassisk jul.

Jaha, snart är man bilägare! Känns verkligen som en fin start på 2009 med en alldeles egen bil!(Det här är verkligen peppeppepp!)

Ska kolla på lite kort som jag tog med nya kameran, är inte riktigt så haj på den än, kanske måste läsa instruktionsboken eller nåt. Jag är lite kass på tekniska grejer.

Nu är jag helt sinnessjukt trött, dags att knyta sig för imorgon är det jobba på Frukt&Grönt mellan 10 och 18.15. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag kan berätta hur Ferdinand slutade. Han fick åka hem igen från tjurfäktningen och såvitt jag vet sitter han under sin korkek än idag och luktar på blommorna. Och han är såååå lycklig! :D



GOD JUL gumman och ha en rolig dag på frukt&grönt! =)



Oh la la, Pariiiiiis!!

2008-12-25 @ 14:24:06
Postat av: elina

hahaha det var en otroligt lugn dag. lättförtjäna pengar. Gick typ och plockade kartonger på exponeringar :)

2008-12-25 @ 23:29:58
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0