Kamera, bil etc.

Nu har både objektiv och hus kommi till sin rätt! Har satt ihop allt och väntar på att batteriet ska bli laddat sen ska jag ta mitt första kort!

Eftersom min bil är trasig och inte går att laga så fort som man hade hoppats så ringde Lasse ett glatt samtal till mig halv 8 imorse (gissa om jag aldrig vaknar så tidigt!) Jag fick låna Pellans golf tills min bil är lagad. Åkte upp med min trasiga(och farliga/oberäkneliga) bil till Hermelinsvägen och knackade på. Hade försökt messa Pellan innan utan svar. Hon sov som en stock och öppnade endast iförd någon slags filt. Hon berättade att hon hade sprungit marathon i sin dröm och att hon skulle sälja golfen (eftersom hon haft den några år men aldrig tar sig tid att ta körkort). Fick nycklarna och körde iväg, rolig bil! Kass radio men rolig bil att köra sååååå jag ska köpa den. Min första egna bil! Snart har jag en röd golf, woho!

Vi köpte inga julklappar till varandra i år så jag slog på stort till mig själv! Vilka fina julklappar till mig! En bil, kamerahus, objektiv och 2 cd-skivor. Bästa julen någonsin. Det braiga året 2009 har inte ens börjat och redan är trenden sjukt bra!

*sjunger*

Kommentarer
Postat av: sanna

jaaaaaaaaaaaaaaa! när var hur!? och när blir det worms hos sarre? va va va!?

2008-12-23 @ 17:22:08
URL: http://sannamariaelisabeth.blogspot.com
Postat av: elina

Worms hos Sarre? Någon gång! Jag vet inte. Bowling och öl någon gång också. Jag jobbar mycket nu men kanske kanske till helgen :)

2008-12-23 @ 23:30:29
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, oh no! så kul ska vi inte ha ;D



jag jobbar i helgen :( men något måste vi ju lyckas styra upp!

2008-12-23 @ 23:38:37
URL: http://sannamariaelisabeth.blogspot.com
Postat av: Anna

ja!! hejja år 2009!! :D

2008-12-24 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0