Myskatt

Det fungerar tydligen inte att kommentera mina inlägg just nu men det kanske löser sig!

I förrgår när mamma och pappa hade lagt sig kom det en liten svart skugga in i mitt rum som hoppade upp och la sig pladask på tanjentbordet på laptopen. Jag flyttade henne mot min mage och där somnade hon som en lång korv och vaknade inte förrän ett par timmar senare, då jag bestämde mig att det fick vara nog med tv-serier för dagen. Så hon flyttade till kudden brevid min och sov där hela natten. <3

>)=O <--Igår kväll googlade Selma detta när hon åter igen ville beträda mitt tanjentbord. Det var kul. Hon sov hos mig igår med och ville absolut inte ligga bakom dataskärmen utan framför, mitt i centrum. Ååååh jag älskar min kisse! <3
Men jag lovar att inte tjata allt för mycket om henne från och med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0