November 08

Det är bara något speciellt med korten man kort och gott knäppte av utan anledning. Dom är liksom av misstag eller för att min blixt synkar dåligt med kameran (kanske är det jag som synkar dåligt med både blixt och kamera, jag vet inte). När inte kortet jag tänkte ta blev av i det ögonblick jag hade tänkt, vrider jag bort kameran och fotar något helt annat. Alla dessa kort är sådana kort. Det sista på min mormor har dock Linda tagit och det var nog planerat.











Min mormor är omöjlig att fotografera egentligen, hon hatar att vara med på kort. Jag gjorde en fotouppgift i skolan en gång och det tog väldigt lång tid med både fika och lunch innan jag fick ta några bilder. Besvärligt, men korten blev bra. Fast dom visade inte riktigt sanningen, jag hade behövt mer tid för något sånt. Typ en månad för att få bort det där besvärade ansiktet hon gav mig på alla bilder. Hon kan liksom inte förstå hur vacker hon är. Hon var otroligt vacker som ung och det är hon än. Min mormor Gunhild.

Kommentarer
Postat av: Coca-cola Linda

Har jag tagit en kort på er mormor? :-) hoppas kissen mår gott?

kram linda

2008-12-01 @ 06:37:03
Postat av: Linda

Fasiken vilken skön bild på Lasse i fotöljen! :P



Kram

2008-12-01 @ 14:20:39
Postat av: elina

Jaaaa jag har för mig att det var du som lekte med min kamera för det är massa kort på Matte i samband med den på Gunni.



Linda 2:



Haha tycker du? Det är i vårt vardagsrum. Både kök och vardagsrum är upp och ner här hemma nu!

2008-12-01 @ 15:20:01
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0