Nyblogg!

Jag tänkte att jag skulle börja skriva i en blogg. Försökte faktiskt för några år sen men det ville sig inte fungera så bra, let's try again!

Min bilddagbok har ju blivit hackad och bilddagboken vägrar skicka ett nytt lösenord till mig så jag kanske till slut bara infinner mig på Ansiktsbok och här. Skunk är så fruktansvärt tråkigt just nu och Lodiz får mig att vilja skjuta mig själv i huvudet! Kanske är lika bra att sluta sitta på communitys i timtal och konstant trycka på den knappen som borde hata alla användare "uppdatera".

Jag tänkte spara lite att skriva om till imorn och det är ju faktiskt rätt sent. Har min lediga dag imorn men jag har lite att uträtta så jag borde verkligen sova nu! Nightie night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0