Helgen är över...

Det har varit så himla roligt i helgen! En enda stor brakfest! Power Meet fredag+lördag. Jag brukar inte orka två dar i rad men jag lyckades pga ett litet dragplåster... Jag har skrattat mig igenom hela helgen, livet är underbart. På tal om liv där motsatsen är död så måste jag förklara för att undvika missförstånd. Jag håller INTE på att dö men det finns andra som är i riskzonen och det var det som jag försökte säga i tidigare inlägg. Det är för mycket död omkring mig helt enkelt. Själv är jag frisk som en nötkärna vad jag själv vet.

Jobbar bara tre dagar den här veckan sen sticker vi till dalarna, jag och syster. Hämtar upp henne på jobbet fredag kväll och sen drar vi till en enda stor folkfest. Det ska bli så fruktansvärt roligt! Det väntar bara rolig saker framöver, så sjukt pepp! Hoppas syrran kan kasta fram lite bilder från helgen snart för jag glömde ju kameran hemma som vanligt.

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-07-06 @ 13:35:42
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0