Sol sol sol!

Fan vilket fantastiskt väder det har varit senaste tiden, man känner sig ju helt på topp! Sitter ute med macen och dricker lite kaffe i solen. Igår var jag hemma hos Palle som bor i akvarellen nere i Tullinge centrum. Han bjöd på Tacos och sen efter det blev det Golden Hits. Alla var fulla och glada och Golden Hits har aldrig någonsin varit tråkigt! Till och med min kära storebror dansade mest hela tiden och det har jag aldrig sett honom göra förut. Jag tror att han är lycklig och det gör mig glad! Men jag har lite dåligt samvete för jag är ju bara ledig idag förutom igår och jag var så fruktansvärt bakfull så jag missade att ligga ute i solen idag. När jag tillslut botat min huvudvärk kl 15.00 ca så hade solen gått i moln. Tusan! Tur att den skiner nu då när det inte är riktigt lika hett. Förstår inte varför jag kan festa en hel vecka i Dalarna utan att bli ett dugg bakfull annat än lite trött och här räcker det med att man går ut en kväll så är man helt trasigt. Varför blir det så? Jag har aldrig varit bakfull i Dalarna, beror det på den friska luften?

Ikväll ska jag äta lövbiffsgryta (mums!) hos Linda och Matte, sen ska jag hämta upp lilla Pellinor som jag ska planera min Bali-resa med. Fyfan vad kul det ska bli och framförallt lungt och skönt! Sofie ska komma förbi en sväng också och för att inte glömma, någon gång vid midnatt kommer Dennis direkt från Götet och hit. Toppenhelg, toppenhumör för mig igen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppas du inte smälter bort i värmen. Tycker att du ska titta in på min blogg först o sedan på sicastyle.blogg.se o rösta på min blogg som månadens blogg. =)

Ha en monsterskön dag!

2008-07-27 @ 17:53:53
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0