vecka 29

Uj Uj Uj, jag är lite schleten, fest fredag v.28 till lördag v. 29 med uppehåll endast torsdagen. Men jag har haft så himla roligt! Hatar när veckor som denna tar slut. Jag har kastat upp en jäkla massa kort på facebook, orkar inte lägga in så mycket här. Har träffat alla jag ville träffa men tyvärr hann jag bara se mina kära norrmän 2 kvällar fast det är ju i alla fall 1 kväll mer än förra året!

Det roligaste som hände under veckan är väl typ allt men jag tror ändå resan hem i lördags när vi tryckte in 13 st i bilen, tur att Ingemar har en volvo kombi! Fast det var också ganska roligt när jag svettades som en gris i fredags och öppnade fönstret mitt i natten och det flög in 300 myggor. För mig skulle det inte gjort så mycket eftersom dom typ aldrig biter mig (äckligt blod?) men det surrade så mycket att jag typ vaknade var 10 minut hela natten. Ni vet när man hör dom hela tiden men inte kan se dom och det där härliga ljudet när de kommer närmare och närmare örat (haha). Fia och Dennis var LAGOM glada på mig sen på morgonen :)

Lite bilder.


"hjälpte" Dennis med grillen!


Min kusin Carro, jag och min syster. På väg ner på lördagen, så jävla kul resa ner! Lånade kortet från Angelica.


Här satt vi 4 st på hemvägen....


Fyllskallar!


Jag har typ bara ätit burgare hela veckan, i stort sett! Se så glad jag är! (typiskt fetton!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0