Vilken härliga da' la la la

Började med att gå upp sjukt tidigt för att umgås med min lilla söta häst som inte alls ville umgås med mig, eftersom den tuggade hö för fulla munnar. Men det var toppenbra ändå.... sen jobba hela dagen lång. Till slut, kl 20.15 så är det dags för mig att åka hem och laga mat, TRODDE JAG JA. Det gick inte att larma, hur vi än försökte slita, dra, laga och ordna så gick det inte att larma pga det där jävla kassaskåpet. Kom väl hem vid halv 10 eller nåt och var sjukt pepp på att laga middag, eller kanske inte. Skön första dag. Nu har jag iaf ätit och diskat, ska strax tvätta och packa upp mina väskor men först ska jag unna mig en kopp cappuccino. Det ser ut att bli en lång kväll, och en tidig morgon. Ska vara på jobbet halv 9 och måste hinna med viktiga saker innan som att marinera köttet! Ska bjuda Dennis på en födelsedagsmiddag!


Om ca 50 min: Grattis min fina fina Dennis!

Fredrik. 870723 - 070929
Du är och förblir saknad. Du skulle fyllt 21 du med. Men det blev inte så. Saknar dig, känns fortfarande helt overkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0