En gång för alla

Jag har inte slutat vara flygrädd, men jag har bestämt mig att åka ändå. Jag tror att träning är det enda sättet att övervinna rädslan, samt att ta reda på fakta. Så jag är lugn nu men jag kommer må lite sämre ju närmare 26:e september jag kommer. Dagen innan kommer jag ha sådan fruktansvärd dödsångest men jag vet en sak, jag kommer ner till bali och jag kommer komma hem. Jag kommer inte tro det då men jag vet att det kommer gå bra någonstans långt inne i min hjärna. Tack och lov så befinner vi oss bara i juni.

Wimbledon Vad ska man säga? Många filmer som har fått 6,4 på imdb brukar kunna vara bland mina absoluta favoriter. Men att folk suttit och ansett att den här filmen på något vis ens ska få pengar till att produceras är för mig helt sinnesstört. Jag tror det var den sämsta skiten jag någonsin sett. Jag tror jag har sett ett par filmer som varit värre men mycket mer än så är det inte. Den får betyget 1/10.

Jag börjar den här dagen med att sova nästan 12 timmar sedan kollar jag på Eternal sunshine of the spotless mind, inte konstigt att mitt huvud snurrar just nu. Bra film! En av alla dessa filmer som man borde ha sett men av olika anledningar inte blivit av. 8,5 på imdb, jag ger den 8/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0