Svordomar

Jag har en ohyggligt osmaklig solbränna i svanken som jag skäms lite över, vet inte vad jag har gjort om jag ska vara helt ärlig! Det är nästan lika hemskt som att tatuera en trible där. Jag har i natten till idag råkat beställa ett nytt Visa bankkort med motiv istället för att avsluta kontot vilket var min mening från början och jag orkar inte ens förklara hur jag lyckades att MISSLYCKAS så brutalt. Jag var inte alls onykter snarare drabbad av tillfällig block-out(läs: trött). Missar dessutom grillfesten fredag den 13:de verkar det som, NEJ DET VERKAR INTE BÄTTRE för jag måste infinna mig på mitt underbara jobb och jag kan tydligt se hur folk med glädje verkligen ser fram emot att jobba en fredagkväll åt mig! Men ja, nu tappade jag dessutom lusten att åka till Way Out West. Förra året var så bra för då var det inte så mycket viktigt folk som var där nu verkar det vallfärdas, det var så så litet och lagom sist. Det var ungefär det jag ville säga tror jag, dessutom så jävla sugigt att mr. asshole tydligen ska dit. Fast jag hade planer på att inte gå in kanske bara ligga på rygg i slottsparken. Göteborg är fint men fuck kuk och fuck wow. Jag har inget emot att träffa Marie-Louise och Jesper heller, mycket fint folk. Eller ett dykdopp i havet från någon klippa? Jag har en del ledigt i sommar men mest ska jag nog försöka att inte göra klantiga saker för det är någon slags trend jag just införskaffat mig och måste vänja mig av med illa kvickt.

Något jag ser fram emot är en liten tillställning på fredag och jag är dessutom ledig den dagen. Perfekt, jag tänkte bli oanständigt berusad. Behöver en riktig kalldusch bright brew.

En present till alla som gillar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0