Stjärttorsdag

Det värsta med Sanna Nielsens melodifestivalslåt är att jag känner mig så sjukt träffad av den.... Det är jobbigt! Speciellt eftersom jag avslöjade en pinsamhet för Sedir strax innan empty room kom ut på marknaden. Det jag avslöjade var att jag grinade lite lätt till någon Sanna Nielsen låt strax efter han avslöjat sin "deppiga stund", kan vi kalla det, med Måns Zelmerlöws brother oh brother ;) (Förlåt Sedir, hoppas du inte blir sur på mig nu!)

Läs det här: Om Tvåsamhet

Nu är jag ledig i 4 dagar i sträck, det ska bli otroligt skönt. På Söndag ska jag på Tildes dop i toppstugan i Kläppen. Ja vi ska upp i toppstugan på fjället. Mycket lustigt!

Tilde
Jag, när jag hade svart hår och risig utväxt, samt Tilde -bästa barnet någonsin!
Kortet är taget 22-23 september -07 tror jag och jag är här typ lycklig för sista gången. Lycklig och ovetandes. Ja, det ligger en dyster dimma över bilden, jag får rysningar. Lycklig och ovetandes för att sen bara 2 dagar senare vändas ut och in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0