Elina & Max

Elina & Max

Igår firade jag valborg i Björkhagen, det var roligt, jag skrattade typ hela tiden. Hanna berättade en massa bra saker, det gillade jag skarpt. Ett par satt framför mig på nattbussen hem, dom var extremt roliga för dom trodde jag sov hela vägen men jag hörde allt dom sa! Mösspåtagingsungdomar I guess. Jag var på väg ut efter Björkis men det blev en enda stor och lång promenad runt hela söder med Max, Hannes och Mimmi istället. Sen började Mimmis hälar typ blöda av skavsårssorg så det blev hemgång. Jag vaknade 7 i morse, tvingade mig att somna om, sen när jag vaknade några timmar senare så hade jag dödsont i huvudet :(

Jobb imorn och på lördag sen är jag öppen för förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0