Helgsammanfattning

gräset solen

jocke o macen Katten
(klicka för större bild)


Hade en liten dagen efter bakfylle-dagen om ni förstår vad jag menar, med en dag i solen i söndags. Låg raklång på en filt i timmar mellan Yatzy-partierna. Hatar när fina helger tar slut för fort. Spenderade även lite pengar på mat och köpte akut-smink på Ica Maxi vilket jag personligen finner väldigt roligt.

Tittade på Eurovision Song Contest på lördagen som som vanligt blev ett "fiasko". Det är väl bara att inse att antingen plågar vi de andra länderna med våra schlagers, men blir utan seger. Eller så ser vi till att skicka något som faktiskt är bra eller kan imponera lite på Europa, åtminstone på VÅRA EGNA GRANNLÄNDER. Det var inte länge sen jag skrev här nedanför om Alien som skulle bli vårat förfall, ack så rätt jag hade. Fuck Perrelli, hon är helt enkelt för ful också. Det är bara att inse fakta. Men vem fan bryr sig egentligen? Jag hejade personligen på Sebastien Tellier som tävlade för Frankrike och Bosniens bidrag var rätt soft. Men vem fan brydde sig om Perrelli? Worthless crap.

Livet är fan toppen, håller på att boka resan till Bali i september och smider lite andra hemliga planer. Det är 1,5 månader kvar till semestern som är fullspäckad med gottesaker och jag känner på mig att tiden kommer gå fort dit! Men känns livet ändå lite surt kan man alltid lyssa på Happy Boys & Girls.

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du vill se ett roligt fågelklipp, titta här:

http://www.youtube.com/watch?v=lSDFzg8_Wfg

2008-05-26 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0