Jag vet

Jag vet att det är roligare med inlägg som har bild/bilder men jag glömde totalt bort att fota igår. Chillade i Björkhagen och sen gick vi till Debaser och förutom mitt spökande med magen som verkligen kommit för att stanna så var det en mycket trevlig kväll. Vi spelade något musikquizz på Serdis 360 och hör och häpna men tjejerna vann! Jag kanske inte bidrog så mycket men jag kunde 3 frågor i alla fall. Det var rätt svårt, båda lagen hade nog fler antal fel än rätt på antalet frågor man fick. På Debaser träffade jag Hannes och Mimmi och Hannes berättade verkligen allt jag behövde veta om nyckelharpor, väldigt intressant! Trevliga prickar. Sen gick jag och beställde en fet burgare och åkte min underbara 791 hem. Jag stod upp hela vägen för att inte missa min hållplats. Idag mår jag under omständigheterna ändå helt okej. Jag tror jag vet varför <3.

Nu måste jag ut i solen och friska luften. Sen kommer mormor på middag och jag börjar verkligen inse hur akut det börjar bli med mitt rum, MÅSTE städa!
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0