Jag blir tokig!!!

VARFÖR tror folk att jag lyssnar på hårdrock?! Får ständigt höra det av alla möjliga människor, antaganden. Jag blir så jävla trött. Står det hårdrock i min panna eller? Jag lyssnar INTE på hårdrock. Inte alls! Det finns nog bara en genre jag tycker är sämre och det är reggae. Så då var det avklarat.



Idag försov jag mig. Anders ringde 09.01 och undrade vart jag var och jag hade inte en susning om vad som hände men klockan var ställd på 07.00 så jag måste ha stängt av den i sömnen. Aldrig försovit mig till mitt jobb förut, tycker det är så himla pinsamt. Loggade in på stämpelklockan exakt 48 minuter senare. Det är ingen big deal att försova sig. Det händer den bäste och någon gång ska ju vara den första. Men jag tycker det är jobbigt att det drabbar mina arbetskamrater, är inte jag där måste någon annan dra mitt lass(och sitt eget).
Idag ska jag släcka ner nu. Flera veckors sena nätter har väl bidragit till mitt medvetslösa tillstånd denna morgon. Jag menar, det är inte så att jag alltid brukar vara vaken till halv 4 på morgonen. Men det har pågått sen den där söndagen då man ställde om klockan till vintertid, jag måste verkligen vända trenden nu. Och inte bara det här med sömnen, allt annat också. Jag måste verkligen ta tag i allt nu. Jag tänkte börja på måndag för på lördag är det kalas! Fia kommer hit i morgon också, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Säger folk det till dig här i bloggen eller i din omgivning?

2008-11-20 @ 23:39:40
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: elina

i min omgivning inte här!!

2008-11-20 @ 23:46:57
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

jag försov mig också för några veckor sen. jag vaknade av att min chef ringde mig för att prata om julschemat. jag hade inte börjat då än, men jag missade det tåget som jag skulle ha åkt med och kom en halvtimme sent. det var andra gången som det hände, första gången var för några månader sen. hemska pinsamt känns det iaf, särskilt när man inte brukar göra det.

2008-11-21 @ 21:39:15
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0