Kristian Luuk och grodor



Kollar på något humorprogram på tv, jag vet inte varför jag fastnade här framför tv:n! Men hur som helst så fick programmet mig att tänka på när Kristian Luuk svajade som ett fitthår i Sikta mot stjärnorna, jag hoppas ingen missade det! Kan vara det roligaste i humor-tv någonsin!

Morsan gjorde två grodor igen! Vi diskuterar någon gammal dokusåpakändis, typ Kitty eller nåt och morsan kläcker ur sig:
- Det där "bradders" hatar jag.
Och jag funderar en stund och brister ut i stort skratt som vanligt:
- Menar du Big Brother?
Och ja, det gjorde hon. Haha haha.

10 minuter senare framför Idol på tv.
Mamma analyserar nogrant varje artist och konstaterar att Anna Bergendahl använder sin röst på ett speciellt sätt:
- ...ungefär som när den där "osmon" sjunger en duett med sin dotter!
Jag funderar en stund och dör av skratt igen.
- Menar du Ozzy Osbourne och Kelly?
Det gjorde hon. Min kära mor har på allvar taldyslexi om det finns något som heter så, det här sker hela tiden, dagligen!
Det roliga i sammanhanget är också att jag inte fattar ett dugg vad Anna B har för likheter med Ozzy/Kelly Osbournes? Jisses!

För övrigt så är jag lite småsjuk, hade en förkylning tidigare i veckan som höll på att försvinna för ett par dagar sen men nu kom krypande igen. Jag håller tummarna för tillfriskning eftersom det är stor och viktig fest imorn!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0