LISTA

ÅÅÅH VAD KUL MED EN LISTA HURRA HURAA HURRA!

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: morgon och kväll
Gnälla: Javisst, men jag är inte värst!
Skrika: Nej nej..
Sova: Litegrannaaa
Ha ångest: Det är bättre nu!
Skada dig själv med flit: Ja äter upp mina fingrar
Ta mediciner du inte borde ta: Nä
Vilja dö: JA!
Drömma mardrömmar: Ibland
Drömma sexdrömmar: Nej...
Ta droger: JA!
Försöka vara annorlunda: Mitt viktigaste mål här i livet!
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej
Ha sex: Nej
Ljuga: Nej...
Hata folk: Ja
Lita på folk: Nix

VEM:
Rörde dig sist: Fågeln gick på axeln...
Vill du slå: George W Bush
Kysste dig sist: Förmodligen Dennis
Vill du kittla: TIHIHIHIITII
Kramade du sist: Pellan! Igår på konsum!
Vill du prata med: Vem som!
Skrek du på sist: Fågeln, han åt på tavlan igen...
Vill du vara som: Ingen speciell, alla är dåliga!
Fick du sms från senast: Veronica Hedlund
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: Letar fortf!

HAR DU:
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Förmodligen
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: Späckbeklädd
Någon skada: Eh
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Jag hade hål i öronen när jag var tio!
Egen dator: Ja min lilla Mac
Bra självförtroende: Mycket
Kysst någon: Ja och det ångrar jag!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Försöker lära pippin säga "Love you" så ja en jävla massa gånger!
Bjudit ut någon: Japp
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Nej
Gjort något olagligt: Jovars

HUR:
Går du: långsamt
Svarar du i telefonen: "hallå"
Fördriver du tiden: Med sånthär skit just nu
Mycket pengar har du: Mycket
Tjänar du pengar: Ja, några korvören
Ofta diskar du: aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: SÄLLAN
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Hela tiden

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är något
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ja
På ett liv efter detta: Nej men det vore ju kul?!
Att fiskar kan tänka: Nej
Att du kommer leva länge: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0