Nattuggla

Jag gillar natten, jag är gärna vaken till 02.00 ungefär. Ibland blir det kortare och ibland längre. Hur orkar du med dagen sen då? Undrar folk. Faktum är att det går alldeles utmärkt. Jag har alltid varit såhär. Åtminstone sen tiden man tittade på Oz och Kvinnofängelset. Jag saknar båda serierna.

Min hud bokstavligen rasar från ben och mage. Jag ser inte klok ut. Pellan har redan ömsat klart men jag är som värst just nu, tur att ingen ska se min nakna kropp. Spelar väl ingen roll egentligen, men det är inte så kul när man ska byta byxor och upptäcker att det ligger ett halvt kilo skinn i de använda.

Jag söker lägenhet och resesällskap. När det gäller lägenhet så är allt av intresse, bara att hojta till om du vet att någon ska hyra ut i andra hand eller what so ever. Jag är inte så hoppfull, jag föddes inte som den som har tur.

Christian Löf har skaffat facebook, han är en gammal klasskompis från klass 1-9. Han är så himla rolig och jag är glad att allt i hans liv löste sig.

Jag försöker att inte skriva korta meningar, känner mig som en robot. Men det är svårt, får ändra hela tiden och ibland orkar jag inte.

Det här är min häst:



Här höll hon på att bli frisk. Nu är hon sjuk igen. Veterinären sa i måndags att hon ska stå inne i sin box 3 veckor med smärtstillande. Jag vet inte hur länge hon orkar vara sjuk, jag vet inte om hon någonsin kommer bli frisk. Jag är positiv på dagen men på natten känner jag att jag tvivlar. Jag är inte så hoppfull längre, men har jag väntat 3 år kan jag väl vänta 3 år till...

Kommentarer
Postat av: lego

Ååhe, jag vill resa med dig din mupp! Och hitta en lägenhet till dig med, hihi!



Jag vill pussa på silicas näsa!

2008-10-28 @ 00:10:15
Postat av: Alina

Godnatt på dig!! :)

2008-10-28 @ 00:15:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0