Vardagstjatter

Fan vad jag HATAR kunder som ska gå förbi kassan bort till sina varor längst nere vid bandet och tycker att man ska hänga över hela jävla kassan och ner till deras varor för att dom inte kan stå som normalt folk och betala framför kassan som normalt folk gör!
Hatar er så jävla mycket!

Nu har jag börjat sortera och packa upp ur min väska från Baliresan. Jag är världens långsammaste människa och det finns inget tråkigare än att packa upp! Jag har skjutit på det tills nu, vad äckligt tänker ni, men för guds skull jag kastade ur smutstvätten direkt jag kom hem. Det är bara allt annat som solkrämer, laddare och krafs. Men jag blev avbruten av att min syster var inloggad på MSN, helt otroligt! Trodde att hon hade glömt att MSN existerar. Snart ska jag städa garderoben också för jag hoppade över det sist jag städade. Fattar inte hur det kan bli sån röra där inne, hur gör jag, hur lyckas jag? Jag älskar att städa men inte hemma hos mig själv! Som idag tex så plockade jag ur hela kylskåpet på jobbet och skurade och städade noga och länge. Sådant finner jag riktigt avkopplande. På ICA när jag jobbade i charken så var favoritpunkten på dagen eftermiddagsdisken (om jag inte var sjukt stressad såklart, en normal dag). Stå där och diska och snygga till och filosofera. Men här hemma i mitt rum? Åh fyfan vad jag hatar det! Och ändå är det sällan stökigt, har insett att det bästa sättet att slippa städa onödigt mycket är att helt enkelt inte skräpa ner. Fast jag ligger ju bara med den här dumburken på magen hela kvällarna och då blir det inte speciellt stökigt.

Vill bara berömma min vän Sara som ständigt får nya modelljobb, aftonbladet idag! Skiter i vad andra tycker, för mig är hon bland det finaste som finns. Min fina, fina Sara!


Elina och Sara

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag e inte en utav dom kunderna. Jag står som folk framför kassörskan å betalar!



Å ja har aldrig förstått de där, hatar å städa hos mej. Men hos andra å på jobbet går de hur bra som helst.. Vi kanske ska göra en deal.. Vi möts vid centralen, tar en kaffe sen tar vi pendeln hem. Fast du åker norr å ja söder.. :-p



Åsså måste ja bara säga att Sara va riktigt snygg! =)

2008-10-30 @ 23:48:54
Postat av: elina

Haha ja det är fan en deal! Haha :)



Ja, kläderna var ju inte så roliga men sara är het, det är därför vi varit gifta i flera år! Jag vet vilka brudar man väljer!

2008-10-30 @ 23:51:58
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Förklarar kankse varför ja fortfarande e ogift.. =/

2008-11-01 @ 00:50:09
Postat av: lego

Ååh, jag har inte hunnit läsa här på ett tag men vad söt du är elina!:*

2008-11-07 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0