Först 3 erkännanden...

- Jag har ALDRIG läst blondinbellas blogg eller ens varit inne på sidan. Jag kan lätt googla fram adressen men det har jag aldrig gjort.
- Jag har ALDRIG varit inne på Linda Rosings blogg heller, som enligt en tidning jag läste också ska vara bland de mest besökta bloggarna.
- Jag har däremot besökt Hanna Fridéns blogg en gång. Tjoho!

Ibland saknar jag skolan, eller kanske flera gånger i månaden. Inte skolan som i plugg, utan det sköna gäng vi var i klassen. Man visste att 1 juni 2005 verkligen var sista gången och så blev. Har ingen större kontakt med någon längre, men vad gör det egentligen, det kommer aldrig bli som det var då. Jag hävdar fortfarande att mellan 2003 och 2005 var den bästa tiden i mitt liv, jag var en bra person och en stark människa. Jag älskade livet! Nu vet jag inte längre, jag har mest EXTREM beslutångest. När det gäller allt. Så fort jag tror att jag vet vad jag vill göra så vänder det och blir raka motsatsen. Snart måste jag chansa, bestämma mig för nästa steg. Det här är inte lätt.

Till något enklare: 7 dagar kvar till Bali! Har köpt en 70-liters ryggsäck, det får räcka helt enkelt. Imorn ska jag vaccinera och sånt på vaccindirekt i Slussen (eller Gamla stan?) sen blir det Öl&Whiskeymässan i Nacka Strand. Jag kommer bli full, men jag tror jag skippar whiskeyn!(kräks).


Jag hoppas att Malin inte tröttnar på mig när jag åter igen lånar en bild från henne och dessutom måste blogga saker som hon tar upp. Du får väl ta det som en komplimang helt enkelt att du inspirerar mig :) (puss). Jag har ju ett exemplar av bilden hemma jag med, men jag är för lat för att scanna när den låg så behändigt i bloggen.
Det här är klassbilden som inte riktigt kom sig till rätta då fotograferna redigerat bort våra skor, samt en del av texten på skylten. Spelar egentligen ingen roll, den betyder nåt för mig! Internt skämt som vanligt, sa jag att vi kom sist i tävlingen om att samla poäng till utspringet också? Mohahahaha.

Barn är ett folk...

Kommentarer
Postat av: zannill

haha, jag älskar den där bilden! och jag kan inte annat än att hålla med dig. jag älskade gymnasiet och längtar ofta tillbaka. och visst är det konstigt att man kände sig säkrare i sig själv när man var 18 än nu när man nästan är 22? ska de liksom inte gå åt andra hållet?



"sitt under border om ni vill ha mysigt!"

2008-09-19 @ 11:53:12
Postat av: elina

Dan -lärare Dan. I miss him soooo much!



-Malin Hedengren, Maria Palmkvist.

-Binaner!

2008-09-19 @ 12:13:57
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: linn

så himla snygga! haha, kul bild. ni såg ganska trovärdiga ut ändå...

2008-09-19 @ 14:23:03
Postat av: elina

vi var INTE RIKTIGT oss själva om man säger så. Kolla min gåsjacka tex! I RULEZ ;)

2008-09-20 @ 01:28:20
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0