Hungrig?

Jag har inte varit hungrig en enda gång idag heller. VAD ÄR FELET?!

På fredag ska jag på tjejmiddag! Har inte varit på någon sådan på många år! Det ska bli himla kul och Maria skrev en himla rolig inbjudan! *FNITTER*




Jag kunde inte somna i natt. Laddade hem en brittisk ungdomsserie(?) som jag startade vid ettsnåret och jag sträckkollade 10 avsnitt till efter 5 på morgonen. Låååååångt efter att min granne gått upp för att åka till jobbet så somnade jag. Jag kan inte säga vilken serie det var för det är alldeles för genant. Men jag kan säga att det har pirrats, skrattats och gråtits i detta rum i natt. Nu är jag mer eller mindre knäckt över att säsong 2 inte laddats klart än. Kanske lika bra i och för sig eftersom jag kanske behöver lite sömn. Igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0