OH CRAP!!!

Jaha, gissa vad? Jag är SJUK! Ligger nerbäddad och bara vrider mig av feber och värk, helvetes jävla skit. MÅSTE BLI FRISK VÄLDIGT SNART! :'(
Jag har läst en jäkla massa om flygplan ikväll, jag känner mig en aning lugnare faktiskt. Men jag måste bli frisk innan fredag, sjukanmälning imorn.

Några timmar senare...
Det är skönt när febern släpper lite sådär på kvällstimmarna (nu för mig alltså och klockan är 00:52!), så man kan tänka klart igen. Jag blir så himla fort uppstressad, ska försöka sluta med det. Självklart är jag hellre sjuk nu innan resan än under den, det tar bara lite tid för mig att inse sånt! Först är allt katastrof, sen lugnar jag ner mig. Nu är jag orolig för en sak på min e-ticket också, men helt onödigt att oroa sig för det nu, det är inte direkt så att jag kan ringa systeryster eller Pellan kl 1 på natten! Får sova på saken och reda ut det i morgon bitti!
*idiotförklarad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0