Okej!

Jag har slutat vara hungrig, varför? Jag är inte hungrig vid någon tid på dygnet. Fattar inte vad det beror på. Kanske inte så konstigt tycker en del men för mig är det verkligen lustigt. Jag är i stort sett i mitt normala tillstånd hungrig 24/7. Nu kan jag ha tom mage mellan 13 och 21 och jag känner inte ens lite hunger under den perioden. När jag vaknar är jag inte heller hungrig. Varför har det blivit såhär? Såklart jag äter ändå men det känns lite lustigt faktiskt. Bullen! Hjälp! För alla som missat följer här ett roligt klipp från Bullen(??? Jag har seriöst ingen aning om vart klippet kommer ifrån!). OBS! Måste ses!



Okej innan du pustar och stönar över bilderna... det här blir de sista! Jag lovar!






Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha! Stackars Albin!!!

2008-09-03 @ 12:50:37
Postat av: Ulrica

Men Elina! E de möjligtvis ett kort på mej inblandat bland dom där? tycker mej känna igen en viss "fiskmun"..

2008-09-03 @ 22:03:36
Postat av: elina

Det finns en liiiiten möjlighet, ja! ;)

2008-09-03 @ 22:50:19
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

jag tycker det e skitkul mera mera.....

2008-09-04 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0