Surreal?

Provocera med fler oldiefaces? Jag vet inte jag, inte just nu i alla fall. Jag skulle vilja svära en massa snuskiga svordomar med brittisk accent eller åtminstone kunna beskriva hur jävla (ursäkta språket) uppfuckad jag är i mitt huvud just nu. Jag kommer inte bli människa igen, i alla fall inte på ett par dygn. Herregud att sätta griller i huvudet på en. Back to silly pussylife.

Jag saknar helgon, där kunde man skriva diffusa texter och försöka smyga in löjliga budskap utan att någon ens höjde ena ögonbrynet. Här känner jag mig som en fjortonåring i en vuxen blekfet människas kropp. Spänning! Varför finns det bara på film? Jag vet hur det blir, men det var åtminstone utvecklande. Vad hände med mig nu egetligen? Jag fattar ingenting, det är en helt vanlig dag i september...

Fan vad skönt det ska bli att bli packad imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0