...

Igår sjöng jag och Pellan på Disneyklassiker och drack öl. Var så bakfull att det enda som kunde bota min bakfylla var lite fler öl. Lördagen är som i en dimma, inget att skryta om direkt. Men jag var glad hela tiden, det minns jag! Lite besviken över att Karin inte kom, men vad ska man göra? Så en bra jobbfestlördag och en bra disneyklassikersöndag! Idag har jag lapat sol hela dagen och haft sushi-lunch. Perfekt ledigmåndag!

I natt var det inte så roligt. Vaknade av att en humla bet mig först i axeln och sen i sidan. Jävla äckliga djur. Jag hatar humlor mer än getingar tror jag, djävulens påfund! Så nu känns min vänstra arm rätt lame, lite som när man tagit en spruta.

Nu ska jag titta lite på South of Nowhere.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-20 @ 21:12:23
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0