knäckt

Var hos en naprapat idag. Nu går jag som en kärring med rullator, fast utan rullator. Kan liknas vid en känsla, som jag dock inte upplevt, när man blir sparkad i ryggen och rasar ner för ett berg. Min höft/rygg gör alltså en aning ont. Känner mig verkligen bokstavligt justerad. Men det kommer bli bättre, tack och lov.

Nu är det tisdag och dags att se fram emot helgen. 2 days to go. Längtar! Ska fira hela helgen tror jag. Varför inte? Vad ska man annars göra? What's the point?

Jag saknar Skins, borde man se om det direkt? OC vill jag också se igen, fast den boxen är på vift i V-ås.

Åt middag kl 22.00 idag. Det är inte rimligt, men har man inte tid tidigare så har man inte.

Kommentarer
Postat av: emma

jag har sett tre avsnitt av tredje säsongen nu. jag är redan förälskad i emily.

2009-04-29 @ 11:41:50
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: elina

åååh kathryn prescott <3

2009-04-30 @ 01:16:16
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0