när spriten går in...

Jag köpte så mycket öl jag orkade bära. Ungefär. Den tog slut innan festen var slut igår. Jag drack upp allt och lite till. Började festen i fredags när jag äntligen kom fram till Pellans landställe på Björkö-Arlunda (ligger några mil norr om Norrtälje o en klassisk sommarstuga). Sen hade jag den värsta bakfyllan på flera år som inte involverade spyor, endast huvudvärk på lördagen. Klev upp vid två och vad brukar man säga? Det som botar en bakfylla är... mer alkohol. Nu har jag ångest, den där ångesten man kan få när man intagit alkohol under en längre period. Abstinens. Skulle inte bangat en festdag till, men man vill ju inte förvandlas till en alkoholist. Saknar väl hela grejen, det kändes som en bra midsommarafton. T-shirt/linne hela dagen i sol och värme. Trevligt sällskap och en fantastiskt jävla kul helg! Blev väl lite hög av livet och nu känns det tomt även om det är otroligt skönt att få sova i sin egen säng igen. I morgon lovar jag lite svenniga bilder och nu ser jag fram emot lördag. Då är det fest igen! Bara en nykter helg det här året hittills, vart är jag på väg? Skitsamma, life is awsome! For once...


Kommentarer
Postat av: M

Din festdrottning. :)

2009-04-13 @ 01:51:36
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0