panik

jag kan inte somna. jag får panik. ska upp 07.30. det här funkar inte.

ok. nu är klockan halv sju. jag fick ingen sömn alls i natt. jag mår inte extra dåligt på något vis. hade en soft ledig dag med camilla innan det blev grillning med p och fred. tittade på fucking åmål och drack cola. drack sista koppen kaffe vid 3 på e.m. totalt två små koppar. åkte från tullinge vid halv 11 på kvällen. kom hem. försökte sova vid 1 första gången. förjäves gång på gång. nu är det strax dags att kliva upp. började läsa min bok vid strax efter 5 då jag gav upp. var kanske lite när att somna vid 4 men då blev det akut bastu i sängen. nu sitter jag upp. la boken åt sidan för en stund. jag känner ingen trötthet, jag har bara gäspat en enda gång och det var för någon timme sen. klockan är 06.40 prick. måtte jag få krascha efter jobbet idag, det här funkar inte. det har blivit värre. jag ska nog söka hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0