Bögar o bärs

Jaha vilken helg det blev.

I lördags var jag den roliga tjejen som bestämde ölkväll med Pellan. Jag släpade mig dit efter ett antal timmar på jobbet. Jag drack två öl och slocknade som en klubbad säl till Bridget Jone's Dagbok. Trevligt sällskap man var! Förlåt.

Igår skulle jag dricka ett par öl med Malin E. Vi slog oss ner på Carmen och ett par öl blev 5. Sen när det stängde var man ju lagom glad i hatten och tyckte inte att det var dags för hemång. Vad är öppet sent en söndag? Ha Ha Ha! Vi gick till Patricia och dansade vilda okristliga danser med homosexuella män. Jag råkade tydligen dessutom antasta Malins bröst. Hoppsan Kerstin. Det blev några drinkar och det enda dåliga med denna fenomenala kväll var baksmällan och den idioten som stal min drink. Hur som helst var det lika bra för jag vaknade i morse som ett roadkill ändå. Det blev hemgång kl 4 på morgonen och varken jag eller Malin kunde föra en dialog med den trevlige taxichauffören för ur munnen kom bara något som liknade danska. Herregud vad full jag blev men herregud så roligt jag hade. Tack Malin, du är bäst. Och tack gud för mitt nya söndagsnöje (ledig på måndagar rocks!)

Malincitat:
"bakis som en gammal sjörövare" och "marken gungar och bara ansträngingen att klä på sig framkallar svettningar och hjärtklappning".
Vi var på samma nivå idag märker jag. Kände mig sjukt olaglig när jag satte mig i bilen. Körde helt kristligt hela vägen till stallet.

Botade min bakfylla med coca cola, kinapuffar och wii med Sara ikväll. Jag blev överkörd i alla spel vi spelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0