Malins Lista

Det roliga med Malins lista i hennes blogg är att flera saker som inte intresserar henne, intresserar mig. Så jag gör också en liknande lista med liknande innehåll.

Saker som intresserar mig/ skulle intressera mig:

- Bli smal, vara smal, beach 2009 osv (har dock inte börjat än)
- Utlandsresor
- Serier (the O.C. just nu)
- Vem som skulle våga ha en visning på modeveckan med icke spinkinga modeller

Saker som inte intresserar mig:

- Div. sjukdomsfall i Let's dance
- Bio
- Dricka alkohol eller vara full
- Män/ liknande
- Vem som hade finast klänning på modeveckan


Kommentarer
Postat av: Malin Anna Josefine

Haha! Vi var ju dock överens om ganska så många saker! :*

2009-02-02 @ 09:35:48
URL: http://still-light.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0