Thailand vs. Lima

Jessica är i thailand det svinet! Men jag ska till Lima på fredag och det är väl nästan som Thailand?! :) Förutom att det är typ -25 där på vintern. Västerdalarna, brrr! Hur som helst så ska det bli roligt och Pellan anmälde sig att få följa med, vilket gör det hela ännu roligare! På fredag sticker jag och kommer förmodligen inte hem förrän på måndag. Då ska mina två pippisar flytta, lite vemodigt är det. Men det blir bäst så för alla.

Jag är lite trött på vissa saker på mitt jobb. Jag har insett att jag bär på tusen åsikter som jag inte orkat ta upp ORDENTLIGT. Det blir mitt mål imorn, att ta itu med det. Dessutom har Stefan sagt upp sig. Det är himla tråkigt, men samtidigt förstår jag honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0