Det stör mig!

En sak som verkligen stör mig är att varje gång jag vill blogga så fungerar det inte att komma till inloggningssidan. Detta inträffar alltid runt midnatt. Blir så jävla irriterad! Som igår hade jag massor jag ville säga men så gick det inte att logga in. Men skriv det du ville ha sagt nu då? Nej, nu har jag glömt allting! Och då kanske det inte var så viktigt? Nej, antagligen inte.

Idag är jag besviken och har beslutsångest. Det suger, men strunt samma.

Jag hängde med Pellan ikväll, det var fint. Vi tittade på Aladdin (1992) och skrattade förnöjt åt filmen och åt den bisarra framtiden som verkar vara outgrundlig. Det är roligt det där med Aladdin för jag hade den på VHS och vi tittade på den nästan lika många ggr som på Lejonkungen. Men så en dag hände nåt. Videon blev helt kaputt och trasade sönder hela filmen. Det här var någon gång i mitten av nittiotalet och pappa gjorde allt för att rädda bandet åt sin gråtande dotter. Men förjäves. Filmen var borta för alltid och jag har inte tittat på den förrän först idag! Ett kärt återseende. Prisa internet!

Igår hängde jag med Sofie och Johan. Vi tittade på Den sista färden (1972) och mådde lite illa. Men det var kul, jag har sett den förr. Jag åt kinapuffar och önskade på avstånd lycka till åt Malin+London på avstånd. Om man bara kunde få bli frisk snart. Jag förmådde inte att beblanda mig med folk. Ber om ursäkt för det.

Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen, måndagar är inte så tokiga trots allt, det brukar gå fort!



Peter Bögback och Dan Ekborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0