FET OCH LAT

Jag fick en ny bikini från H&M idag. Trodde den skulle vara skitful men den var faktiskt riktigt fin! Hoppas den passar bara, har inte provat än. Köpte även klänning och vit blus anpassad till varmt väder. Tänk att jag redan shoppar för Bali. Märkte förra gången vilken brist det var på "somriga" plagg i min garderob. Är ju inte så van att vara utomlands. Förstod inte riktigt förra gången hur jävla varmt det är HELA TIDEN. Haha, inte som somrarna i sverige direkt där det blir svinigt kallt på kvällen. Hade även beställt en massa annat en del passade, en del inte. Det är fantastiskt det där med att beställa hem kläderna. Jag tycker det är riktigt jobbigt att gå att shoppa. Förut kunde jag tycka att det var riktigt trevligt nu är det ungefär lika kul som när man ligger på soffan och slappar helt död och orkar knappt resa sig men vet att man MÅSTE duscha. Den känslan avskyr jag. Och så har känslan inför shopping blivit. Det mesta har blivit jobbigt. Det är en riktigt dålig trend, man orkar inget och vill inget heller göra. Varför denna orkeslösa jag? Jag har ingen motivation alls. Det blev värre med förkylningen också, värre än vad det var innan. Jag är FET och LAT. Enligt mitt BMI på Wii Fit är jag överviktig också, som att det förvånade mig? Nej. Jag vet det och jag vet att jag inte gör ett skit åt att få stopp på det heller. Hur kom jag att bli såhär? Jag förstår ingenting, vart gick det snett?

Skitliv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Postorder är GULD.. Jag är stammis hos ICAs utlämning. ;) Orka springa i affärer... och ORKA duscha... orka åka iväg överhuvudtaget.. haha.. ;) och ligger man i soffan, så mår man dåligt då med, för att man inte gööör någonting!!

jag har också vatit i "växa så in i norden-perioden" och man vet inte hur man ska få stopp på det... :(

2009-01-25 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0