För första gången...

Jag har aldrig sålt något av mina husdjur förut. En gång gav vi bort våran kanin som inte verkade trivas till några bekanta vars kanins kaninkompis hade dött. De hade en stor fin utebur och det var väldigt lyckat. Jag har även sålt en jäkla massa hamsterungar, men det räknas inte. Jo, vad är mitt problem? Problemet är mina fåglar. Jag lider verkligen nu. Jag har inte tid! De kräver mer än mat och vatten, de vill så mycket mer och snart kommer jag ha ännu mindre tid. Jag kan inte ta med dom när jag flyttar och jag kan inte lägga ansvaret på mina föräldrar. Det är mina fåglar och mitt ansvar. Pga denna tidsbrist börjar mitt hjärta värka, det fungerar inte längre. Jag måste sälja mina fåglar. Jag ser hellre att någon bekant till mig tog dom mot ingen kostnad. Så känner du någon som är intresserad eller känner någon som har en stor voljär där man snyggt kan smyga in två små fåglar så säg till mig. Allt är av intresse.



Zigvard Bernadotte "Zigge" (hane)




Charli (hona)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Nej. Rosings blogg går bort. Jag har fobi för henne sen jag hörde henne säga till sin son att "nej, ät inte äpplet, det är rått" (Om ett omoget äpple)



SUCK

2009-01-20 @ 21:46:59
Postat av: elina

HAHAHHAHA det var det bästa jag hört på länge!

2009-01-20 @ 22:57:24
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0