Pelan-pelan

Nu är Pellan i Australien. Det är tidig morgon där. Har inte hört något än, hoppas att resan gick bra och att hon är på plats ordentligt nu, är lite orolig. Vill höra något snart!

I helgen ska jag bara ta det lugnt, eller ja nu är ju helgen nästan slut men det är precis vad jag gjort, tagit det lugnt. Var och handlade lite på SEA Hund och katt samt på eko. Sen var jag hos Linda och Matte och "köpte" en stereo. Min gamla gick sönder någon månad efter att garantin gått ut. Som att den var inprogramerad på att fallera då. Skitgrejer. Ska kasta den snart. Men nu har jag en gammal goding som förmodligen ska fungera några år. En stereo är inget jag vill lägga mycket pengar på, men jag känner ändå att jag vill ha någonting föruto datorn och dvd:n eftersom jag inte har extra högtalare till Macen i mitt rum och ingen hemmabio. Trista saker som jag inte orkar lägga pengar på, det är definitivt inte prioriterat iaf så det här blev en bra lösning för nu.

Lyssnar på omtalade Glasvegas, vet inte om jag gillar det?!

Måste köpa en joggingdress, jag växer kolosalt på bredden, börjar bli orolig! Beach 2009?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0