TP-mästaren!



Ikväll var jag hos Sofie och Johan. Vi spelade TP och det viktiga är att JAG VANN!!! Hehehe, suckers. En otroligt skön dag. Hämtade hit mormor på dan och fikade lite. Sen åt jag makaroner med köttbullar som verkligen är en god maträtt! Hade till och med lyxen att få hemgjorda köttbullar eftersom halvfabrikat är näst intill bannlyst under det här taket!

Jag kopplade även in stereon jag "köpte" igår och den fungerar alldeles utmärkt. En gammal trotjänare är vad jag hittat!

Sen några ord till er som är förkylda. Jag vet, det är en jobbig förkylning de flesta har åkt på. Jag tycker mest synd om er som fått den förkylning jag drabbades av. Det är liksom inte feber ett par dagar och sen är det över. Nej nej, den är en bergochdalbana under flera veckors tid. Mina känningar började på juldagen och jag kan fortfarande få en febertopp här och en febertopp där. Idag fick jag en ny krämpa som jag inte känt tidigare, nämligen ont i örat. Jag har hostat och har febrat och jag har snorat och halsont har kommit och gått. Det nyaste är alltså ont i örat. Så bli inte oroliga om förkylningen tar nya former. För det verkar vara ett sånt virus som går. Har hört flera som blivit oroliga pga att de blir "friska" och insjuknar igen.

Det är TOTALFÖRBJUDET att avsluta ett blogginlägg såhär:
Over and out. (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Bespar mig, bespar mig)

Kommentarer
Postat av: caroline

åh TP!!! <3 <3 <3

2009-01-12 @ 11:20:52
URL: http://ceevan.blogspot.com
Postat av: Therese

moahahahahaaa...

2009-01-12 @ 19:48:15
URL: http://theresesandas.blogg.se/
Postat av: elina

kräk!

2009-01-12 @ 23:06:30
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

bajs bajs bajs. men.. om vi tänker att bajset egentligen är choklad så blir bajsåret 2009 i själva verket chokladåret 2009 och choklad är ju bra så då måste ju året bli bra.. äh, vem försöker jag lura, inte ens choklad lockar längre. bajs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0