BRB!

Brb Tisdag borde jag ha skrivit i förra inlägget. Onsdag kanske t.o.m. Är helt död och orkar knappt skriva nu heller! Den värsta helgen på länge är nu i alla fall över och det känns så himla skönt att jag överlevde. Ska väl berätta lite kortfattat eller något.

I torsdags morse hade jag dejt med frissan (skönt att fixa den där vidriga utväxten!) På kvällen besökte jag P för att lämna hennes present i pskykadeliskt presentpapper. Jag tror hon blev lite glad för Upp till kamp-dvd:n i alla fall!

I fredags jobbade jag 9-16 och stack sen till Veronicas examensmottagning. Kvinnan är numera sjuksköterska! Hann typ äta lite och dricka ett par öl för sen bar det av till Stadion och Bruce Springsteen. Jag dansade och hoppade, gick på toa och drack öl hela tiden. ALLT för att hålla värmen. Men bra var det. Han är mysig Bruce. P hade födelsedag så vi styrde kosan på Harry B James och avslutade kvällen där strax efter 2(?).

Lördag. Jag var dödens trött och sov djupt till kl 11 då jag vaknade med huvudet i ett skruvstäd (kändes det som i alla fall). Släpade mig iväg till jobbet och jobbade ineffektivt i ca 4 timmar. Sen åkte jag hem och åt mat för att sedan nästan genast dra vidare på Gabbes 25-års fest. Åt en miljon ölkorvar och luktade vitlök och öl. Drack inte så mycket men ändå kanske lite för mycket. Det blev liiite för sent. Jenny erbjöd sin soffa i Västertorp (3 min med tunnelbanan till Fruängen). Så jag tackade ja. Kom hem ungefär halv 5 på morgonen och gick upp halv 8(!). Hann inte ens kamma håret, så kan det gå.

Söndag. Jobbade 8-16 och åkte sen hem kommunalt (fyfaaaan saknar det inte). Åt lite mat och stack så fort som möjligt till Gubbängen där Maria väntade med lite vin. Sen blev det lite Tapas på La Cucaracha (tänker inte googla stavningen på den!) på söder. Fortsatte med några öl på Söderkällaren och kl 1 ville dom stänga så vi fattade beslutet att gå till Patricia. Sagt och gjort. Vinglade ut vid stängning kl 5. Åt lite på MacDonald's och tog tuben till Gubbängen. Beställde taxi och 350 kr till Tullinge. När jag kom hem hade pappa gått upp för att åka till jobbet. Sen så sov jag till kl 2 ungefär. Åkte till stallet, kom hem och deckade vid 6-snåret och vaknade inte förrän idag (tisdag) kl 9 på morgonen.

Idag har jag jobbat och varit trött. Ligger i sängen nu och ska äta lite chipssmulor och titta på Gossip Girl. På fredag blir det lite öl Med V hoppas jag. Vi ska i alla fall ha dejt. På lördag ska jag göra INGENTING om inte någon kommer med en alldeles fantastisk idé som jag inte kan tacka nej till. Men med ingenting så menar jag grillfest hos min morbror. Gud så skönt att bara göra ingenting. Det är typ det enda jag vill efter min intensiva helg. Nu har jag en härlig halsbränna och eventuellt lite ont i levern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0