Den första midsommarpeppen!

Jag tänkte skynda iväg från jobbet idag så jag skulle hinna köpa öl till midsommarhelgen. Men så fick jag ett sms från P som meddelade att hon köpt 6(!) plattor och att jag inte behövde köpa något. Tack som fan. Hon sa även att om det inte räckte skulle hon bli orolig. Jag instämmer. Om det tar slut måste vi nog lägga in oss på avvänjning alt. skjutsas till Maria Pool.

På onsdag fyller pappa år och på torsdag kväll sticker jag till Norrtälje. I år firar jag en riktig svensk midsommar i skärgården med regn och rusk! Jag är så sjukt pepp! Tror aldrig jag firat midsommar så där på riktigt förut. Har tydligen ansvaret tillsammans med FJ att klä midsommarstången. Hur nu det ska gå till, har aldrig klätt en midsommarstång förut. Slutsasten är att det är bara en tråkdag kvar den här veckan, dvs tisdag. Fantastiskt.

Blir så trött på alla kunder. Är det vädret som får folk att bli så frukansvärt otrevliga? Vädret + midsommarhets. Ska bli skönt när helgen är över, då lugnar försäljningen ner sig för att alla sticker på semester kors och tvärs över och utanför landet. Men förbereder mig på en hemsk tisdagkväll på jobbet imorn. Jag har jouren och vi kommer vara underbemannade PRECIIIIS som alla andra högtider. FUCK.

Kommentarer
Postat av: anotherperspective

so work seems like fun :D hahaha

2009-06-16 @ 20:28:42
URL: http://anotherperspective.blogg.se/
Postat av: elina

men bajs!

2009-06-17 @ 01:50:34
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0