gggfffhhg



*väntar på 721*

Först är man hög på livet, sen vill man bara dö.
Alkohol löser alla problem -för ett litet tag i alla fall.

Jag jobbade full i söndags, pratade massa skit, skämdes i efterhand. Jag var på Patte. Jag ramlade och slog mig ganska illa. Har en fet bula i bakhuvudet och en trasig armbåge samt några slumpmässiga blåmärken. Jag hade roligt, men jag vaknade upp i Hornstull och lyckades inte hitta till Södra station. Gick i medelhavsvärmen barfota i Converse och med svarta jeans i drygt en timme. Jag dog. Svettades och började framkalla skavsår. Krockade bilen i kväll. Ena blinkersen gick och lite så men den går att köra och jag skadade mig inte så ingen behöver oroa sig. Körde in i en 240 med barnfamilj som skulle till landet och JA det var mitt fel. Han körde som en kratta men JA han stod stilla och JAG körde in i honom. I lose. Det går utför om man säger så. Skulle ju kolla på Ken Park idag samt dämpa ångesten men istället drack jag några öl och nu är klockan snart 3. Livet... livet. dgdgdggdgdgfddhfgghdhf så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0