Hästbebis fyller år!


Grattis min lilla bebis som fyller 18 år idag! <3

Gossip Girl är slut. Säsong 3 släpps inte i USA förrän 31:a augusti... Det är ännu längre till säsong 4 i Skins men fan, augusti känns också som evigheter. Suck. Vad ska jag göra nu på kvällarna? P, har du fixat säsong 1 av One Tree Hill eller?! Har du överfört mina pengar eller?!?! Hallååå?!

Har fått en såndär jobbig inloggningsdosa till internetbanken från Handelsbanken som jag inte orkat installer än. Jag som var så glad över att det var just det man slapp med Handelsbanken men nehe nu ska vi också ha dosa.

Fuck you!(fuck you) Fuck you very very muuuuuch la la la



btw. hittade ett snyggt träd en gång!

Veckan går fort. Snart helg igen <3

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag gillar den låten! :) Skön...

2009-06-22 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0