Vilken röra!

Nu har jag snart rett ut den värsta röran rent känslomässigt. Men varje dag är ju helt kaos!

Var på konferenskryssning igår med posten. Jävligt nyttigt att träffa andra som jobbar som postombud och man kan ju helt klart säga att det finns dom som har det värre än oss även om vi har rätt bökiga fall ibland. Det är jobbigt att stå och förklara regler för kunder som verkligen inte vill lyssna utan bara blir arga, eller snarare kommer in med pissig attityd redan från början. Åt i alla fall en jäkla massa god mat och sprang som en tätting till tappkranen med klass 4:a öl. Fantastiskt. Blev full som en kastrull, köpte en massa öl och gin på taxfreen och hade allmänt mycket mundiarré som vanligt. Kom på den smarta idén att hämta ut mitt rek eftersom jag såg att jag skulle vara hemma innan Sabis i Tullinge stängde. Vinglade in och började prata ännu mer bajs med en stackare som stod i posten för första gången i sitt liv. Förklarade hur han skulle göra och la till att vi "är ju nästan kollegor!". Fan vad pinsamt, hoppas han har glömt mig till nästa gång. Sabis i Tullinge tillhör ju samma kedja som Vi i Fruängen där jag jobbar. Hoppas verkligen att han inte la mitt namn på minnet. Packad och flummig en tisdag kl halv åtta på kvällen. Uh. Åkte hem, somnade direkt och vaknade fyra på morgonen, pigg och fullt utvilad. Tvingade mig själv att somna om för jag började känna en förkylning i kroppen. Gick och jobbade och så började snoret rinna och ja nu är jag lite förkyld. Jag köper det om det bara stannar så. Har inte tid med feber, har inte tid att vara sjuk!

Sen har det hänt en massa dåliga saker på jobbet idag. Är så jävla besviken på hur ledningen har hanterat en väldigt viktig sak. Vi som inte tillhör "eliten" var på måttligt bra humör idag om man säger så. Jag är rätt bra på att säga vad jag tycker så jag ska nog göra det imorn. Jävla tisseltasselskit. Fan!

Har ett jack i mitt ena långfinger. Fattar inte vad jag har gjort, det börjar se infekterat ut. Usch. Upptäckte det efter kryssen...

Nu kommer en väldigt intensiv period. Klart det ska bli roligt men då måste jag se till att inte bli sjuk nu! På måndag är jag ledig, längtar så otroligt mycket! Framtiden ser ljus ut nu, äntligen är man människa igen.



Liebe, LA

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde helt bort att fåga om kryssningen idag :D

Låter som en typiskt kryssning-kryssning, AWESOME.

berätta mer på fredag!!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 00:14:13
URL: http://anotherperspective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0