BALI I SEPTEMBER!

Nu är resan bokad och betald! Sticker 18 september och åker hem 16 oktober. Nu ska man bara orka vänta. Känns så otroligt fantastiskt underbart, 4 veckor i mitt egna lilla paradis! Är någon sugen på att följa med är det bara att hojta till.



Här låg vi och chillade på grillfesten hos våra kära balineser förra året <3

Det är många som klagar på att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta. Till er har jag bara ett par saker att säga:
1. Jag kan inte uppdatera när jag är bakfull
2. Skaffa en egen blogg FFS!

Kommentarer
Postat av: emma

gud va härligt med bali. jag skulle inte bangat om jag hade haft mycket pengar. nu sparar jag och jimmy till en resa till tokyo. det är sjukt dyrt att resa dit.

2009-03-23 @ 22:07:43
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: elina

jag vet. dyrt att leva också! det är dyrt att åka till bali också men betydligt billigare att leva. det blir definitivt det man gör det till, såklart!

2009-03-23 @ 22:50:59
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0