Idag, imorn och på lördag!

Idag har varit en ganska ointressant dag. Jag har handlat tandkräm och hårinpackning (på min egen arbetsplats såklart) och jobbat 11:00-20:15. Innan jobbet hann jag duscha och äta frukost. Efter jobbet åt jag pannkakor och tittade på den där blåsta blondinen i lyxfällan. Och nu ligger jag här i sängen med datorn på magen. Det var kort och gott en av mina vanligaste vardagar jag brukar ha.

Nu fick jag ett reklammeddelande på Spotify för första gången.

I morgon blir det ett O.C.-maraton, där jag ska se klart hela säsong 3 (ÅNGEST! Alla som sett O.C. förstår vad jag pratar om, till er andra lämnar jag det osagt...)

På lördag blir det tjejfest. Jag har FF! Alla är bjudna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0