Fredagsafton II

Fredag.
Slutade jobbet kl 5. Köpte en massa saker som grillades och åts upp. Köpte en massa öl som dracks upp. Hängde på uteplatsen hos frugan i Fruis med V och Karl också. Hade riktig quality time och fick självklart lust att gå ut. Det ryckte liksom lite för mycket i dansnerven. Släpade med mig stackars V som var alldeles förkyld i sin näsa. Jag fick en vass armbåge i ögonbrynet och en öl från ett krossat glas över hela ryggen. Annars var det himla roligt. Det bästa av allt är att jag åkte kommunalt både in till stan och hem! Har inte inträffat på väldigt lång tid. Tog tunnelbanan hem och GICK till Mickelsbergsvägen från Fruängens C (tar säkert hela 15 minuter!). Jag har verkligen överträffat mig själv. Dessutom upptäckte jag i lördags att jag tydligen hade PLANKAT på hemvägen. Det blev en billig historia den kvällen *nöjd*. Sen mådde jag lite blandat dagen efter, därav mina fina solkort i inlägget nedan.



V och Karl



Fru och ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0