Me and my wife

Sara (min fru) och jag har så konstiga sammanträffanden när det gäller det mesta. Vi köpte häst samtidigt och flyttade till samma stall. Tog körkort samtididgt. Nu har vi även fått lägenhet samtididgt. Och på torsdag har vi hovslagare till våra hästar, samma dag! Det här är lite saker men det händer typ hela tiden att saker händer oss samtidigt. Bara så lustigt att det alltid blir så!
Sars <3

Idag har jag ont i huvudet. Pellan började snarka i soffan så jag gick och la mig antar jag. Det jag i alla fall vet är att jag hade kläderna på när jag vaknade. Dödsstupade förmodligen.

Jag är så SJUKT sugen på jordgubbar idag. Har aldrig varit så sugen på jordgubbar i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0